Monday, July 25, 2011

Hujung minggu yang sangat berharga.

Posted by ツBie Sweet™ at 8:13 PM

Sejak ada kerja ni, asal pulang Ranau saya mesti meluangkan lebih masa dengan anak- anak dan laki saya yang tersayang. Pusing2 Ranau seja if satu family jalan2, puashati suda. kadang2 husband sanggup cuti semata2 mau gathering sama2. Jumaat petang Pulang Ranau, hari Sabtu dan Ahad ialah hari rehat sedunia then pagi Isnin seawal 430 pagi husband akan menghantar saya turun KK and selepas itu direct masuk keja hehe. Penat kan?

Syukurlah laki saya ini understanding orangnya. Syukur juga anak2 sa setakat ini mendengar kata.

Terima kasih Tuhan kerana sentiasa memberkati kami satu family.

Skema saya hari ini. HeHe

Sebab tadi saya attend customer dari Italy, and sangat 'teror' berbahasa Malaysia.

Gila eh.


0 PeopLe buzZ Me:

Post a Comment

 

❧ Some things just feel right ❧ Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez